Субота, 18.05.2024, 11:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя інформатики Рисович Тетяни Леонтіївни

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

У категорії матеріалів: 2
Показано матеріалів: 1-2

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Методичні рекомендації по роботі з учнями із важкими ураженнями центральної нервової системи (епілепсія, гідроцефалія, гіпердинамічний синдром), які навчаються за індивідуальною формою

 

     Неординарність контингенту учнів з особливими освітніми потребами зумовлює необхідність систематичного, динамічного, комплексного психолого-медико-педагогічного вивчення учнів.

     Практика свідчить, що вчителі, які працюють з учнями із тяжкими порушеннями центральної нервової системи, повинні бути більш обізнаними з проблемами цих дітей. Такий підхід забезпечує своєчасний корекційний і розвивальний вплив на школяра з особливими освітніми потребами.                                                             

    Хвороби центральної нервової системи суттєво послаблюють психофізичний розвиток цих школярів, негативно впливають на якість навчання, оскільки знижують їх інтелектуальний потенціал, астенізують  та провокують  часті соматичні захворювання. А отже, психічний стан і розумовий потенціал може то покращуватись, то погіршуватись, і перед педагогом потає завдання не тільки розвивати дитину, а й утримувати її від регресу. Ризик рецидиву хвороби особливо підвищується у кризові 12-14 років, а також за наявності психотравмуючої ситуації.

 

 
Мої статті | Переглядів: 438 | Додав: Admin | Дата: 19.11.2014 | Коментарі (0)

         В сучасних умовах гуманізації й демократизації навчального процесу як ніколи актуальні дидактичні заповіді В.Сухомлинського. У книзі «Сто порад учителю» він писав: „Немає абстрактного учня. Мистецтво й майстерність навчання та виховання полягає в тому, щоб розкривати сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці...” Вважаю, що завдання вчителя – допомогти учневі знайти себе в житті, пробудити чи розвинути в дитині те творче зернятко, яке є в кожному, бо закладене там природою.

 


Мої статті | Переглядів: 1738 | Author: Рисович Тетяна Леонтіївна | Додав: Admin | Дата: 17.11.2013 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz